Rumored Buzz on ریزش مو و درمان

Wiki Article

خطرات و عوارض مصرف ماینوکسیدیل +موارد منع مصرف آن مشاوره رایگان بگیرید!

ماینوکسیدیل (روگین)؛ این یک داروی موضعی است که برای درمان آلوپسی یا طاسی استفاده می‌شود. برای تمام الگوهای ژنتیکی ریزش مو، هم در مردان و هم در زنان این دارو مورداستفاده قرار می‌گیرد. می‌توان آن را به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین درمان‌های دارویی ریزش مو در نظر گرفت.

برای مثال در الگوی ریزش موی آلوپسی باربا، الگوی ریزش و نشانه‌های ریزش ریش و سبیل به‌صورت ناگهانی و یک جا اتفاق می‌افتد. لکه‌های طاسی ممکن است در تکه‌های دایره‌ای‌شکل کوچک (ریزش سکه‌ای ریش) ایجاد شوند.

عدم تعادل هورمونی ناشی از مصرف قرص‌های ضد‌بارداری یا داروی شیمی‌درمانی: برخی از قرص‌ها و داروها هم باعث ریزش موی هورمونی می‌شوند.

قرص‌های کورتیزون گاهی برای ریزش موی وسیع مورداستفاده قرار می‌گیرند. اما به دلیل احتمال بروز عوارض حتما باید مصرف این داروی خوراکی برای درمان ریزش ریش، با مشورت و تحت‌نظر پزشک صورت بگیرد.

نظرات درباره ریزش ریش جواد گفت: ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ در ۱۱:۵۰ ق٫ظ سلام من چنوقت قسمت چانه زیر لبم به صورت نقطه های ریز ریزش مو دارم علتش چی می‌تونه باشه

درمان بستگی به علت ریزش موی شما دارد. از بین بردن علت معمولاً ریزش مو را متوقف می کند. پزشک شما مناسب ترین درمان را برای شما توصیه می کند.

درمان قطعی ریزش موی هورمونی در زنان با مصرف ماینوکسیدیل امکان پذیر است ولی درمان تا زمانی ادامه دارد که ماینوکسیدیل را مصرف ‌کنند.

چه ریزشی هورمونی است؟ ریزش موی هورمونی یک اختلال ژنتیکی است که به دلیل عدم تعادل درهورمون‌ها (به ویژه ریزش مو در اثر هورمونی مردانه به نام  آندروژن) اتفاق می‌افتد.

و الان که حدود دو ماه دارم مصرف میکنم بنظرم ریزش موهام بیشتر شده بنظرتون بخاطره استفاده همزمان محلولا این اتفاق افتاده؟!

برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین کلینیک کافیه فرم زیر رو تکمیل کنید

نزدیک‌ترین نوبت آزاد دکتر حکیم حسین خیراندیش متخصص طب سنتی چه زمانی است؟ دکتر حکیم حسین خیراندیش متخصص طب سنتی از روز بیمار جدید می‌پذیرند.

این عوارض به تدریج با عادت پوست به ماینوکسیدیل از بین می روند و از طرفی با قطع مصرف نیز عوارض ماینوکسیدیل سریعا قطع می وند.

اگر نگران ریزش موهای خود هستید و با وجود تشخیص و درمان فوری ریزش مو diagnosis and immediate masoud_lab درمان های مقطعی وضعیت بیماری شما همچنان تغییری نکرده است ما اینجا در کلینیک آسمان شما را در مسیر دستیابی به یک درمان موفق و دائمی همراهی خواهیم کرد.

Report this wiki page